Eftelflags Maar eerlijk Meint. Op hele drukke dagen is 60 minuten wachten voor een achtbaan toch best prima
Hangt voor mij van het park af. Parken als Movie Park Germany en Bobbejaanland zijn parken met enorm hoge kortingen, of in ieder geval, parken waarbij je veel teveel hebt betaald als je de volle prijs neerlegt. Bij parken waar ik goedkoop naar binnen kan verwacht ik langere wachttijden, minder service en eigenlijk dus gewoon een goedkoper product.
Europa Park staat erom bekend nooit kortingsacties te hebben, en vraagt daarnaast tegenwoordig 60 euro voor een dagticket. Dat is een premium bedrag vergeleken met andere parken, en daar hoort ook een premium product bij. Natuurlijk zit er een limiet aan de capaciteit die een attractie kan hebben en ook in premium parken kun je op drukke dagen geen korte rijen verwachten dus daar zijn we het zeker eens, maar als je als premium park een e-ticket bouwt kun je niet aankomen met een capaciteit die bij voorbaat al aan de lage kant is, puur omdat het goedkoper is om bijvoorbeeld niet twee maar één baan te bouwen, of niet te gaan voor langere treinen.
Maar dit is mijn kijk hé, zijn genoeg mensen, en vooral genoeg parken die het er niet bepaald mee eens zijn.