laprikantan
Nest is toegankelijk voor mindervalide, alleen daarom heeft het meerwaarde voor deze doelgroep.
Andere speeltuinen/plekken zijn nou niet echt rolstoelvriendelijk te noemen, ik noem dan bijvoorbeeld even het speelgedeelte tussen Villa Volta en het Lavenlaer, in dat mulle zand kom je met geen normale rolstoel doorheen.
En voor de mensen die de locatie niet snappen, kijk dit filmpje nog eens zou ik zeggen.
Daarin word verteld dat in Nest kinderen die nog niet in de achtbanen durven of mogen kennis kunnen maken met deze attracties met speeltoestellen die geïnspireerd zijn op de echte attracties.
Logisch toch dan dat het in de buurt staat van de grote attracties?
@msnguy de speelplek is niet in zijn geheel prikkelarm, er is een stuk van Nest dat prikkelarm is.
Verder deel ik de mening van Scagen, mensen reageren heel heftig op deze nieuwe speelplek, alsof het het einde van de wereld is blijkbaar.
Zelf ben ik van mening dat een plek waar alle kinderen terecht kunnen alleen maar toe te juichen is.
Helemaal mijn smaak is het ook niet, maar goed ik ben dan ook niet de doelgroep, en degene die het ontwerp goedgekeurd heeft, en er zal vast wel onderzoek naar gedaan zijn wat scoort bij de doelgroep.
Ik zal er zeker uit nieuwsgierigheid even een kijkje nemen, maar verder zal het mij een spreekwoordelijke worst wezen hoe het eruit ziet.
En het klinkt zeker als dooddoener in deze discussie, maar als je Nest echt zo lelijk vind, kijk dan lekker de andere kant op, dan heb je ook geen last van deze speelplek in je blikveld.