Ik heb de volledige video van Allears gezien, een paar instagram stories en tot dusver vind ik het best een gave ervaring.
Het is niet iets dat ik zelf snel zal bezoeken, maar ik kan me voorstellen dat dit voor een klein groepje mensen echt een droom is die uit komt.
Het is enorm interactief van wat ik zag, heel gaaf dat er zo veel activiteiten zijn.
Het is ook een stuk minder cringe geworden dan ik dacht aan de hand van die promotie video van Disney, ja er zijn nog steeds een paar dingetjes die me meteen opvielen (Ray die de uitschuifbare lightsaber totaal niet onopvallend wisselt voor een normale saber bijvoorbeeld) maar ik denk dat dat soort dingen vanzelf op worden gelost naarmate het personeel het een aantal keer heeft gedaan en veranderingen door hebben gevoerd.
Is het duur? Ja, enorm. Overal gaat de prijs van 6000$ rond, maar lang niet iedereen heeft door dat dat de prijs is voor een gezin van 4.
Is het dan nog steeds duur per persoon? Ja, nog steeds. Ik ben dan ook wel bang dat de groep die Disney hiermee wil bereiken érg klein is, zeker aangezien je eigenlijk gewoon 2 dagen mee moet spelen met alles wat er om je heen gebeurd, niet iedereen wil dat.
Ik ben heel benieuwd wat de toekomst dit project brengt, voor nu ben ik er vrij positief over, al zou ik er zelf niet verblijven.