Nu ik die foto's van de avond heb gezien weet ik het zeker, laat die lelijke tent met dat saai kasteel erin maar achterwege vorig jaar. Dit heeft zoveel meer sfeer, volgend jaar gewoon de schaatsbaan hier bij leggen en het plaatje is helemaal perfect.
Voor zit jaar maakt dat niet uit (want het mag toch niet) maar ik kan me voorstellen dat ze volgend jaar dan wel zitgelegenheid binnen missen zoals hierboven terecht word aangegeven. Maar dat lijkt me prima op te lossen. Als je kijkt daar de foto in de Tweet hieronder zie je dat er nog meer dan genoeg plek vrij is op de zonneweide. Bouw gewoon een paar tenten tegen de weide aan, verstopt achter de bomen zodat je alleen de ingang er van ziet. Dan houd je het knusse gevoel van de weide maar kun je dat toch combineren met zitruimte binnen.
Van boven krijg je trouwens echt niks mee van de sfeer die je ervaart als je er op de grond tussen staat volgens mij 😛 Maargoed daar is het ook niet voor bedoeld natuurlijk en in het donker met de lichten aan zal dat er ook wel weer heel anders uit zien.