Later vanochtend/vanmiddag nog een rondje gelopen over het terrein. Toen er wel meer geopend was, inclusief horeca. En een zonnetje. Heel erg fijn allemaal!
De Red Velvet koffie. Ik vond 'm veel te zoet om de naam van koffie te mogen dragen. Het was de enige variant die ze op dit moment hebben (op de normale koffie na)
Deze was wel prima! Klein van stuk, maar voor de prijs die het kost een prima versnapering!
Hier zag ik plots een fotograaf bij staan. Ik vroeg aan haar hoe het werkte maar ze hebben dus een 'fotostudio' ernaast. 3 aaneengesloten kraampjes met een groenscreen en andere spullen. Je kunt zoals op de foto van hierboven te zien is betalen voor een foto. Vanaf β¬15,-
Op momenten dat de fotograaf er staat mag je dus niet zelf in de slee klimmen maar mag je betalen voor de foto. Ik verwacht niet dat dit voor deze prijs een groot succes zal zijn. Maar goed, wie ben ik.
Ik heb het verkeerd begrepen van de fotograaf ter plaatse: Je mag wel zelf foto's maken en Pardijn komt zo nu en dan ook in de koets waarbij de fotograaf ook foto's maakt waar je voor kunt betalen. Zelf foto's maken mag ook. Gratis π
Op een ander stukje zijn Kerstballen te koop π