Remco82 Afgelopen week kwam er een uitnodiging van Phantasialand om een kijkje te komen nemen in Rookburgh en een ritje te maken in F.L.Y. ...niet wetende dat daar een een programma aanvast zat met een overnachting in Hotel Charles Lindberg , een 3 gangen diner in het nieuwe restaurant en nog eens drie zeer exclusive ritjes F.L.Y in het donker! Ook werden wij met een zeer kleine groep persoonlijk begeleid door 3 nederlands sprekende mensen van Phantasialand, wat het hele gebeuren erg exclusief en zeer speciaal maakten, dus samen met @Jopo en @Dennis onder andere hebben wij 2 topdagen gehad door Phantasialand. Ik zal er niet teveel tekst aan richten de foto`s spreken voor zich, maar F.L.Y. is een topper, de slaapplek is echt puur voor de rollercoaster fan door de hele beleving dat je echt midden in de baan slaapt en een zeer gaaf concept is. Het eten was zeer goed...kortom alles is geslaagd! Dan nu maar veel plaatjes!
Dream_wizard Gaaf report, hoe was het avondeten? En het hotel op zich, kan dat die prijs waard zijn..
Remco82 Dream_wizard Het avondeten was zeker erg goed, niet al te grote kaart maar wel top kwaliteit. De kamers zijn best het geld waard als je kijkt wat je erbij krijgt: 2 dagen entree Toegang tot Rookburgh zonder in de rij te staan 2x quick pass voor FLY 3 gangen diner inclusief drinken en aperitief voor en na. En dan nog je kamer... Het is een hoop geld maar je krijgt er veel voor terug, moet wel zeggen dat het hotel echt voor de fans is voor achtbanen en niet iets waar je met je gezin gaat zitten. Het zijn geen kamers aka cabines waar je ff rustig in de avond op gaat zitten dus ben je snel afhankelijk van de bar om heen te gaan.
MrRC @Remco82 , stel je wilt de kamer verlaten, 's avonds, mag je dan door het Rookburgh gedeelte lopen of ben je verplicht je te beperken tot aan het toegangshek vanuit Rookburgh tot aan de hotel ?
MrRC Remco82 Niet geprobeerd, maar ga ervan uit dat het hek gewoon op slot zit. Jij bedoeldt toch ook dit hek :
Remco82 MrRC Ja boven aan de trap zit een hek waar de medewerker aan het controleren is en het hek voor je opent.
DaltonTerror Wat fantastisch die ervaring te mogen doen! Heel gaaf. In het donker ziet het er ook goed uit. De kamer lijkt me wel wat wennen, het lijkt me best klein te zijn? Bedankt voor je report!
Fixma Ik beamen dat het eten in Uhrwerk restaurant erg lekker is.. Bedankt voor de report vooral in donker ziet het erg mooi uit!