Elke attractie waarin gesproken word in DLP is een drama wat mij betreft.
Engels en Frans door elkaar is gewoon geen gehoor.
Dat gezegd hebbende, en op basis van de diverse ride videos heeft Disney wel weer een hele mooie attractie afgeleverd met Rise of the Resistance, wel heb ik het gevoel dat er veel gebruik gemaakt word van videoschermen, weliswaar heel slim natuurlijk maar ik kan mij voorstellen dat dat toch voor sommige teleurstellend is.
Wel vraag ik mij het volgende af:
In de films hebben ze het over het afsluiten van een 40 jarig avontuur, het verhaal van Skywalker.
Bij de laatste 3 films lag de focus op Ren en de nieuwe karakters, hartstikke tof, maar ik vind het toch jammer dat ze niet wat met de "oude" karakters wat gedaan hadden.
Hoe gaaf zou het zijn als ze bijvoorbeeld eenzelfde attractie gebouwd hadden maar dan met Luke, Leia, Han, C3PO, R2D2, Darth Vader en noem ze allemaal maar op.
Omdat veel meer mensen binding hebben bij die karakters (lees:meerdere generaties) zou je denken dat zo'n attractie dan toch meer publiek zou trekken.
Of een mooie mix tussen oude en nieuwe karakters zou ook tof zijn.
Maar goed het is niet mijn geld wat daaraan uitgegeven word, de attractie ziet er tof uit, maar ik vind het jammer dat er niks met de oudere karakters niet wat meer gedaan is...