Dank jullie wel voor de heerlijke reacties! Leuk om te lezen 🙂
The_Bullgod Zo zonde dat die stuntshow zo achteruit gegaan is. Voordat het een Hot Wheels thema werd, was deze show 1 van de beste stuntshows in Europa, waarbij naast de gebruikelijke slip, drift en burnout actie er ook gebruik werd gemaakt van Tanks, Monstertrucks en Vrachtwagens.
Ik herinnerde me inderdaad ook die geniale Scuola di Polizia van vroeger en had enigszins verwacht dat de huidige show op hetzelfde niveau zou spelen. Helaas viel dat lelijk tegen.
Jules Wat een zalig tripreport. Ik vreesde even voor jullie toen je beschreef hoe druk het bij aankomst was, maar dit klinkt als een heerlijke dag (op de Desmo-deceptie na) in een uitstekend pretpark.
De drukte heeft ons helemaal geen parten gespeeld, al was dat gedeeltelijk te danken aan de volgorde waarin we attracties deden. Als je 's namiddags iSpeed of Divertical wilde bezoeken, was je immers minstens een uur kwijt. Desmo-deceptie is trouwens een leuke term, al valt het op zich best mee. Ik had die banen natuurlijk graag aan m'n teller toegevoegd, maar liever een gesloten Desmo dan een gesloten Katun ofzo 🙂
NielsC Ben benieuwd of je Gardaland over dit park neemt, ze hebben geen coasters die aan deze top 2 kunnen tippen maar, het park ziet er uit dat het sterker scoort op andere punten.
Klein voorproefje: ook Gardaland presteerde deze keer boven verwachtingen. En het is inderdaad zo dat Mirabilandia en Gardaland elkaar perfect aanvullen. Mirabilandia heeft op papier de beste achtbanen, maar Gardaland scoort qua thema en sfeerschepping hoger. Wanneer je het beste uit de beide parken zou kunnen combineren, creëer je ongetwijfeld een Europese topper.
Ja, hier was ik ook aangenaam door verrast! Budgetvriendelijk park, dat sowieso.
tuindwerg Maak je nog een TR van Cinecitta World? Ik ga zaterdag en heb geen idee wat ik kan verwachten, tips zijn dus heel erg welkom! Ik kan er ook geen oud TR van terugvinden.
Niek Ik wacht ook vol spanning af, want Cinecitta is een vreemde eend in de bijt. Ik had verwacht een rottig park te bezoeken, maar niets is minder waar! Wat hebben we genoten, en vooral van de rust. De italianen zoeken vooral het zwembad op. De samenvatting: de Intamin coaster is voor Glenn voldoende met 1 bezoek, ik heb bijna de noodstop ingedrukt, en de intamin indoor coaster is fantastisch.
Even voor alle duidelijkheid: de Intamin 10-Looper was voldoende na één bezoek, de Intamin indoor coaster had ik gerust een hele dag willen doen 😃 . Het report van Cinecittà World staat al een tijdje op mijn website, maar ik heb 'm deze keer niet op het forum geplaatst. Ik zou zelf ook nooit op een trip report over Cinecittà klikken, dus ik vermoedde dat de interesse voor dat report bijna onbestaande zou zijn. Altijd welkom op Roller Coaster Traveller om het verslag over dit (behoorlijk verrassende) filmpretpark te lezen, uiteraard!
broodje123 Mooi report, is er dan echt nergens de Parque Reonidos slag in het park te ontdekken, of toch wel? Want het leek wel een heel mooi park voor die groep, of runnen ze het niet van het begin.
Wel ja, ik was zelfs uit het oog verloren dat Mirabilandia gerund wordt door Parques Reunidos! Je kan dus inderdaad stellen dat dit Italiaanse park niet de typerende capaciteitsproblemen of issues met onderhoud heeft. Goed opgemerkt!