Ik zou het jammer vinden als de attractie verdwijnt, zeker indien er geen alternatief komt.
Vooropgesteld. De attractie ligt er momenteel dramatisch bij en de routing van de wachtrij verdient ook geen schoonheidspijs. Daarnaast heeft de attractie qua ritervaring ook niet de beste reputatie (spanning mist) maar met dat laatste ben ik het niet eens. Ik vind het nog steeds een leuke rit, hij geschikt voor de gehele familie en voor een infill attractie is de capaciteit ook zeker niet verkeerd.
Daarover gesproken, verdwijnen van een familiaire attractie in het Ruigrijk zou ik ook erg zonde vinden. De druk op de Tuffers is al zo groot t.o.v. elk ander park wat ik ken.
Ik pleit dus enkel voor verwijderen attractie indien er wel een leuke vervanger geplaatst wordt in het Ruigrijk, want eerlijk is eerlijk, Polka Marina heeft zo zijn nadelen. Naast het gebrekkige onderhoud (maar goed, dat kan opgelost) is het best een sta in de weg door zijn hoogte. En hoezeer ik de rit waardeer, het kan best nog iets spannender.
Persoonlijk zou ik als vervanger een attractie gelijk Solguden uit Djurs Sommerland erg waarderen: