Glenneke Onverwacht had ik het geluk om pakweg bij de eerste 50 mensen te zijn dus ikzelf zat er snel in en heb geen idee van de wachttijd nadien. We moesten een enorm lange wachtrij doorwandelen. Een kwartier nadat ik eruit kwam stond deze bijna helemaal vol, met de nodige afstand tussen elk groepje weliswaar. Ik heb geen idee hoe lang deze mensen effectief hebben moeten wachten maar naar schatting met het kleine stukje dat ik heb gewacht en hoe lang de rij is verwacht ik tussen de 90 en 120 minuten.
Bij het verlaten van het land stond er ook nog een lange wachtrij van aan de ingang tot over het centrale plein en verder. Het land had de maximumcapaciteit ook bereikt, vermoedelijk omdat de wachtrij vol stond, en nu werden er slechts evenveel mensen per keer binnengelaten als dat er buiten gingen. Dus die wachttijd moet je ook nog meerekenen. Zo vroeg mogelijk in de rij gaan staan en hopen dat ze het land snel in de dag openen.
In het begin zag ik slechts één trein rijden. Een tweede stond klaar en werd er iets later ook opgezet. Ik heb trouwens geen idee hoeveel treinen ze effectief hebben. Het is nog wat zoeken bij de bagage en het station, ook voor het personeel dus het loopt hier nog niet helemaal vlot waardoor de trein in het station wel even stilstaat. Dit zal in de komende dagen wel vlotter worden lijkt me.
broodje123 Eén inversie, de kurkentrekker, merk je duidelijk. Bij de andere besef je eigenlijk niet dat je over-de-kop bent gegaan.