Hjalmar Het kopieer gedrag laat gewoon zien wat de klant/markt wil, die requesten natuurlijk bepaalde elementen in een layout die ze bestellen. Het is fantastisch om te zien hoe B&M haar erg standaard hyper design slightly tweeked naar dat van een RMC. Over een half (of heel) decennia zal deze design style weer out of fashion zijn en er een nieuwe populairdere variant gewild op de markt zijn.
Niet iedereen kan deze style appreciëren maar, er zijn genoeg banen die deze style niet volgen. Ik zie dit zelfs als innovativiteit, Intamin zal hopelijk RMC's elementen naar het volgende niveau pushen (zoals ze altijd doen) waarbij hopelijk RMC (en Vekoma) het als gevolg nog verder gaat duwen.
Ook vind ik Vekoma's nieuwe design een mix van Intamin en RMC (goeie twists and outward banks) hun nieuwe eigen style begon dus dus ook met goed kijken wat de concurrent goed doet. Uiteindelijk bevat elk nieuw design altijd een soort vorm van buurtje leen, inspiratie komt ergens vandaan (en dat is natuurlijk niet slecht).
The_Real_Infernape Je hebt zeker een punt over concepten overnemen en kopiëren. De vraag is natuurlijk fo het überhaupt gaat verkopen. Mack (en andere leveranciers) hebben al bewezen dat hun concept werkt, daarnaast is Intamin niet de goedkoopst en zal het dus van hun design moeten hebben en niet van de prijs.