Hmm, op zich wel een interessant concept. Al voelt dit toch wel aan als een infill attractie, wat geloof ik niet helemaal de bedoeling van Alterface is... De esthetiek van het of the shelf model doet me een beetje denken aan het Walibi Waps Vs. Skunks thema. Het zou me niks verbazen een prototype hiervan te zien in een Walibi park, ze hebben immers banden opgebouwd met Alterface door Popcorn revenge. Zoals Jules ook al zei, het past op zich ook wel bij het festivalization concept (walibi had dat waps & skunks gebeuren er sowieso helemaal uitgegooid, dacht ik?).
Pim Ze leveren het complete plaatje voor een zeer schappelijke prijs. [...] Inside fact: er is zeer concrete interesse vanuit diverse grote groepen!
Dat wil ik graag geloven, dit type attractie is bij uitstek makkelijk te 'klonen' naar andere parken binnen een groep, desnoods met een aangepaste programmering voor andere thema's. En ook qua footprint zal dit een aantrekkelijke attractie zijn om in verschillende parken binnen een portfolio weg te kunnen zetten.
Ook ik ben trouwens wel nieuwsgierig waar ik ongeveer aan moet denken bij die zeer schappelijke prijs?