Njit Wat lopen spelen met DALL E. Verbazingwekkend wat een computer maakt van een input Bijvoorbeeld: computer art of a red cat riding a rollercoaster salvador dali painting of a red cat riding a rollercoaster
laprikantan Njit Gmta Tijdje terug deze al gemaakt. A real tiger riding on a RollerCoaster while the building is on fire in the background, over the shoulder shot
Azmidiske NR92 Hahaha, zou er echt een kiddiecoaster bestaan met een eenhoorn op het voorste karretje?
The_Bullgod Azmidiske Hahaha, zou er echt een kiddiecoaster bestaan met een eenhoorn op het voorste karretje? Voor de transformatie naar Harry Potter, was de baan in Universal Islands Of Adventure er wel eentje "Flying Unicorn" https://rcdb.com/703.htm
scagen Zoveel gescheurde wielstellen in minder dan een maand open. Is dat niet een nieuwe wereld record?
The_Real_Infernape SirOlivier Ik was op 1 mei (nationale feestdag in Duitsland) in Europapark als hotelgast, wij waren met vervroegd opening in het park en precies toen de rope drop begon, stonden wij toevallig voor de ingang van Matterhorn Blitz. De stampede die richting Voltron ging was een bizar schouwspel om te zien haha. Kan me goed voorstellen dat dit zo voelt voor Voltron personeel.
JerryBubbles The_Real_Infernape Ik was op 1 mei (nationale feestdag in Duitsland) in Europapark als hotelgast, wij waren met vervroegd opening in het park en precies toen de rope drop begon, stonden wij toevallig voor de ingang van Matterhorn Blitz. De stampede die richting Voltron ging was een bizar schouwspel om te zien haha. Kan me goed voorstellen dat dit zo voelt voor Voltron personeel. Weten jullie of hotelgasten aan de ingang van voltron kunnen gaan staan tijdens die early entry, voordat de poort open gaat in Italië
SirOlivier The_Real_Infernape ik was er zelf niet bij maar van wat ik heb gezien... echt een gekkenhuis. Dit soort evenementen haalt t slechste in de mens naar boven