Mijn Efteling abonnement verliep maar ik wilde wel weer een nieuwe. Korting hierop is natuurlijk nergens te vinden, maar toch is er een mogelijkheid om deze met 5% korting aan te schaffen.
Via cashbackxl.nl (sowieso een tip om te checken voor je iets besteld) kun je vouchers kopen om te besteden bij giftcardstore.nl. Over deze bestelling krijg je 5% cashback die direct goedgekeurd in je account komt te staan. Op die website kun je vervolgens cadeaukaarten voor de Efteling kopen die je ook kunt gebruiken om je abonnement te betalen.
Het kostte me uiteindelijk wel wat stappen;
- €320 aan vouchers gekocht via CashbackXL voor giftcardstore (op de site zoeken naar CADEAU+KAART)
- Drie bestellingen moeten plaatsen op de website met 3 mailadressen (want limiet van 1 per persoon, met een max van €150).
- Drie mailtjes moeten afwachten met daarin de voucher. En die ingevuld bij het kopen van het abonnement.
Het bedrag wat je aan cashback krijgt kun je eenvoudig terug laten storten. Of je koopt er nieuwe cadeaukaarten voor.
Het is enigszins omslachtig, maar het kost slechts een paar klikken. En ik eet morgen gratis in het park 😋