Tot wanneer loopt die Merlin actie?
Met korting naar een pretpark
Wat is momenteel de goedkoopste manier om naar de Efteling te gaan? AH actie niet meegerekend dan.
Bij aankoop van je bioscoop kaartje bij Vue, krijg je 11 euro korting op entree van Walibi Holland deze zomer.
- Bijgewerkt
Voor de mensen die naar Legoland gaan. Je kind kan gratis naar binnen met deze bon:
https://catalogs.lego.com/BrandCatalog/1hy2019/we/nl/?page=70#/
Ook in de speelgoedwinkel bij de Lego-afdeling te vinden, het is de achterkant van het welbekende Lego catalogus
edit @Niek : Voorwaarde bij bovenstaande: het gratis ticket is voor een kind tot 11 jaar, op basis van 1 betalende volwassene.
John 30% krijg je bij Plopsaland de Panne, Walibi Holland, Gaiazoo, Phantasialand en Wildlands.
Op het moment kan je buiten de normale 30% korting ook 50% korting krijgen bij Eurosparen op Walibi,
deze zijn dan geldig voor een bezoek in juli en augustus, let wel op, je moet deze voor 4 juli bestellen.
Vanmiddag tussen 13:30 en 15:30 is er een actie voor 14 euro korting per kaartje voor Walibi Holland, alleen te boeken via de Walibi website. De tickets zijn het hele seizoen geldig, met uitzondering van de evenementdagen.
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/efteling-tickets-26-geldig-tot-31-08-19-111393
ik kwam deze aanbieding tegen. Naar de Efteling voor €24,38 (Lees de comments)
Long shot, maar als iemand nog goedkope acties weet voor Gardaland of Moviepark ben ik er benieuwd naar, over 2 weekjes zitten we daar.
tuindwerg Raar!
De code, mocht je er gebruik van willen maken: https://www.groupon.de/deals/freizeitpark-efteling-21
Gebruik als code: WELCOME
voor nieuwe gebruikers van de Duitse Groupon.
Tonnie Long shot, maar als iemand nog goedkope acties weet voor Gardaland of Moviepark ben ik er benieuwd naar, over 2 weekjes zitten we daar.
Als je moviepark bezoekt aan het Gardameer, zou ik het waterpark er ook bij doen.
Als je beide parken op 1 dag doet betaal je maar €35 voor beide.
Voor Gardaland kan je gewoon bij een Nederlandse Lidl een pak cornflakes kopen. Deze zijn voorzien van 50% kortingsbonnen voor Merlin parken. Dus buiten Gardaland ook geldig bij o.a. Legolanden, Dungeons etc.
Ik opende net de Veepee (voorheen VenteExclusive) app, en zag dat Efteling Hotel en Efteling Loonsche Land in de aanbieding zijn. Ik weet niet of iemand dat interessant vindt, maar:
Hotel:
Comfortkamer 2, 4 of 5 personen
1 of 2 nachten, incl. ontbijtbuffet. Onbeperkt toegang tot Efteling voor 2 of 3 dagen
Gratis parking bij het hotel
vanaf €87 p.p + €15 bemiddelingskosten per boeking. Prijs wordt berekend op basis van bezetting per kamer.Loonsche Land:
5 persoons standaard kamer of 6 persoons standaard kamer (minimum 2 betalende personen, kinderen tm 3 jaar gratis)
1 of 2 nachten. Onbeperkt toegang tot Efteling voor 2 of 3 dagen.
Gratis parking bij Loonsche Land
vanaf €71 p.p. + €15 bemiddelingskosten per boeking. Prijs wordt berekend op basis van bezetting per kamer. \
Ik heb de prijzen en kenmerken hierboven maar even uitgetypt, want Veepee werkt met een account-only systeem. Zonder account kun je de aanbieding niet zien volgens mij. Dus als je bovenstaande prijzen interessant genoeg vindt, maak even een account aan en boeken maar.
De sale eindigt op vrijdag, staat in de app, dus ik vermoed dat ze met 'vrijdag' vandaag bedoelen, en niet volgende week.
- Bijgewerkt
Volgend jaar februari gaan we naar Disneyworld. Ik zie nu dat ze bij de Ierse Attraction Ticket Direct 'n Black November aanbieding hebben. Iemand ervaring of deze aanbiedingen nog beter worden op Black Friday zelf?
Social Deal heeft Phantasialandkaartjes in de aanbieding. Alleen geldig tijdens Wintertraum, vanaf 22 nov. 2019 t/m 19 jan. 2020. Normaal 47,50, nu 30,99.
- Bijgewerkt
En social deal heeft ook weer een nieuwe aanbieding.
Kaarten voor Bobbejaanland, maar ook weer jaarkaarten waarbij je ook weer onbeperkt toegang krijgt op Moviepark en Slagharen.
Maar ook natuurlijk 1x gratis toegang tot diverse andere parken.
Of het nog goedkoper wordt met een black friday aanbieding weet ik niet.
https://www.bobbejaanland.be/nl/plan-je-bezoek/abonnementen je kunt zelfs een kopen nu op hun eigen site voor €55