Iemand tips voor korting op Sea World San Antonio? Online is momenteel 59 dollar (15 dollar korting) maar bij afrekenen komt er weer 15 dollar tax en service fee bij. Of heeft iemand ervaring met coupons daar?
Met korting naar een pretpark
Seaworld is lastig. Meestal is hun online deal gewoon de beste, of er moet al een seizoenskaartdeal zijn waardoor je andere voordelen in 't park haalt. Soms bijvoorbeeld seizoenskaart met parkeren en een gratis lunchcoupon. Ik heb zelf een Seaworld San Diego abbo, want ik kom daar geregeld voor werk, maar 't kwam ook met een gratis vriendenticket (niet in de eerste maand geldig), gratis parkeren, 20% korting op veel winkels en eten en was zelfde prijs als een dagticket aan de poort.
Helaas geen supertip verder.
Zijn voor Tivoli Gardens en Bakken ook kortingen/aanbiedingen te vinden?
The_Bullgod
Ik heb voor onze citytrip afgelopen Pasen niks kunnen vinden. Beide parken zijn trouwens aan de prijzige kant, maar ach je bent er dan toch.
Jazeker! Dat is sinds begin vorig jaar mijn nieuwe thuisstaat. Zijn we toevallig al vrienden op Facebook? Spreek me daar even aan. Ik heb wel een hoop tips voor die regio natuurlijk. Zowel geld besparen als dingen om te zien.
The_Bullgod Tivoli konden wij afgelopen zomer niets voor vinden, dat was volgens mij het enige park waar we de volle prijs moesten aftikken.
Voor Bakken hadden we volgens mij met onze ECC pas een korting
Niek ECC?
Dan moet ik eens kijken of ze voor dit jaar ook nog die aanbieding hebben.
- Bijgewerkt
Niek Ik kan Bakken dit jaar niet vinden op de membership offers pagina. Hij is te vinden in de facebook groep van de european coasterclub: https://www.facebook.com/groups/OfficialECCmembers/permalink/10156525679749101/
Ik zie het inderdaad, zonde. Ik zie echter ook een korting bij Bobbejaanland, ik ga even mijn optie veranderen @ArcovandenBroek
Niek Ik zie het inderdaad, zonde. Ik zie echter ook een korting bij Bobbejaanland, ik ga even mijn optie veranderen @ArcovandenBroek
Aangepast!
Bij de Lidl zit op de producten van Crownfield 50% op diverse Merlin parken en attracties.
Meer informatie: http://www.merlincampaigns.com/lidl
Tot wanneer loopt die Merlin actie?
Wat is momenteel de goedkoopste manier om naar de Efteling te gaan? AH actie niet meegerekend dan.
Bij aankoop van je bioscoop kaartje bij Vue, krijg je 11 euro korting op entree van Walibi Holland deze zomer.
- Bijgewerkt
Voor de mensen die naar Legoland gaan. Je kind kan gratis naar binnen met deze bon:
https://catalogs.lego.com/BrandCatalog/1hy2019/we/nl/?page=70#/
Ook in de speelgoedwinkel bij de Lego-afdeling te vinden, het is de achterkant van het welbekende Lego catalogus
edit @Niek : Voorwaarde bij bovenstaande: het gratis ticket is voor een kind tot 11 jaar, op basis van 1 betalende volwassene.
John 30% krijg je bij Plopsaland de Panne, Walibi Holland, Gaiazoo, Phantasialand en Wildlands.
Op het moment kan je buiten de normale 30% korting ook 50% korting krijgen bij Eurosparen op Walibi,
deze zijn dan geldig voor een bezoek in juli en augustus, let wel op, je moet deze voor 4 juli bestellen.