We mogen weer! ๐ฅณ Afgelopen weekend hadden wij ons zwembad weer opgebouwd in de tuin ter voorbereiding op alle mooie dagen die deze zomer vast nog gaat hebben. Dit jaar ook netjes op rubber tegels zodat de bodem niet beschadigd (afgelopen jaar was ik toch even bang dat enkele lelijke hoeken het zwembad zouden beschadigen).
Helaas bleek na het opzetten en aansluiten van alles dat onze filterpomp de geest gegeven heeft deze winter ๐ De nieuwe pomp was deze week geleverd maar bleek een retour te zijn van iemand anders.. Daar had ik niet zoveel vertrouwen in dus die is mooi terug gestuurd. Echter is de verkoper wat minder snel dan beloofd met het terugsturen van een nieuwe pomp. Om toch ons water goed te houden heb ik daarom vandaag deze Frankenstein oplossing in elkaar gezet ๐คฃ
De dompelpomp pompt het water uit het bad, door het filter van de kapotte pomp, waarna het door de chloor dispenser gaat en weer terug het badje in. Het is niet mooi, maar voor nu werkt het en dan komt hopelijk snel de nieuwe filterpomp binnen ๐