Zou men in het afgelopen jaar dan nog geprobeerd hebben om de banen te verkopen? Wel gek dat er zo lang met de sloop gewacht is, maar goed, ik ga ze net als de bovenstaande posters niet bepaald missen!
[AK] Rivers of Light en Primeval Whirl permanent gesloten
ppc-anoniem-2 Zou men in het afgelopen jaar dan nog geprobeerd hebben om de banen te verkopen?
Het concern Disney kennende geloof ik daar totaal niet in. Die willen echt niet dat hun baan straks ergens anders verschijnt, ook al is het zo'n standaard kermis baan.
Denk dat Walt zich al een paar keer heeft omgedraaid in z'n graf, met afstand de lelijkste Disney-banen ooit.
De grote vraag blijft, wat nu?
Gaan ze eindelijk heel Dinoland USA omtoveren tot een waardig stukje park? Of halen ze nu alleen een attractie weg omdat de onderhoudskosten te duur waren?
LuukSky Of halen ze nu alleen een attractie weg omdat de onderhoudskosten te duur waren?
Ik ben bang dat het alleen dit is. De uitstellen bij Tron en GotG laten wel zien dat Disney nog niet terug is op het oude niveau en niet enorm makkelijk kan investeren.
LuukSky Welke onderhoudskosten, de baan ging in 2019 in "seasonal" operation. De Disney term voor "die zul je nooit meer gaan doen". Daar is echt bijzonder weinig onderhoud aan gepleegd hoor in de laatste 2/3 jaar
Persoonlijk zie ik graag nog een India sectie komen met een overlay naar Indiana Jones voor Dinosaur.
Asia heeft voor het grootste gedeelte al een India thema dus dat zie ik niet zo snel gebeuren. En hoewel ik DInosaur een leuke attractie vind, zou ik er geen enkel probleem mee hebben als er een groter Indiana Jones gebied zou komen en dat kan ook prima in een Zuid Amerika thema.
Denk dat het bijna niks mocht kosten . . . pijnlijk om te zien dit
ppc-anoniem-2 is dit hetzelfde systeem als men voor Epcot gebruikte?
Njit geen idee, het lijkt er wel op maar of hetxeen kopie is weet ik niet.
Ik denk dat Disney Dan de problemen met Kite Tails mooi heeft opgesomd in een video;
Bizar eigenlijk dat de andere helft van dat gare kermisgebied niet ook meteen is meegenomen.