Glenneke Past natuurlijk perfect binnen de typische copy-paste mentaliteit van Plopsa, maar ach... Wickie Land is sowieso een mooi themagebied. Holiday-Park wordt op deze manier bovendien een erg verscheiden familiepark met een behoorlijk groot attractieaanbod. Zonder Plopsa zouden ze nooit zo ver gestaan hebben 🙂
Trollenbol Tja, nog meer Wickie... Hadden ze dan niet een paar jaar kunnen wachten met het ombouwen van Teufelsfässer? Het ziet er niet verkeerd uit maar ik snap niet zoveel van de visie van dit park. Of waarom Plopsa het gekocht heeft. Ik verwacht wel mooie foto’s van Falkenstein straks. 🙂
Zingo Ondanks dat ik gene fan van Plopsa's kopie gedrag ben vond ik dat deel van de Panne wel enorm goed gelukt. En ik ben altijd fan van goed aangeklede atrracties dus laat maar komen.
BasD Ik ben dus helemaal geen fan van Wickieland in de Panne. De zelfde statische poppen zie je overal terug en oogt erg plastic. Het idee is leuk, maar de uitwerking krijgt van mij geen voldoende.
Erik Artwork is gekopieerd van De Panne. Als ik naar het gebied in aanbouw kijk, zie ik dat het gespiegeld wordt hier. De Disk'O staat links, de splash battle rechts.
Erik Tegenover de Wickie Splash. Dat is dus tussen Burg Falkenstein en het plein met de Gerstlauer Sky Fly.
elmarwouters Ik liep er afgelopen September langs en het was wel erg interessant om te zien icm de Wickie Splash
Glenneke Schopje omhoog, want Wickieland is inmiddels alweer enkele weken operationeel. Ik had gisteren het genoegen om dit nieuwe gebied in real life te ontdekken en het is een perfecte uitbreiding voor Holiday Park. Is het vernieuwend? Neen, dat uiteraard niet. Maar de twee familieattracties lijken erg geliefd bij het grote publiek en Wickieland past prachtig in het groene kader van Holiday Park. De versie in De Panne komt op mij altijd een beetje over alsof die geforceerd aan het park geplakt is, maar de Duitse variant vormt een mooie doorgaande weg tussen Burg Falkenstein en het Airfield-plein. En oh... vanuit Wickieland heb je enkele leuke nieuwe views op de sterachtbaan van Holiday Park 😃 Er waren duidelijk nog wat opstartproblemen bij de Disk'O Coaster, want die stond er een groot gedeelte van de dag bewegingsloos bij. Maar ach... dat is natuurlijk niet ongewoon bij een pas geopende attractie.
Meint Glenneke Er waren duidelijk nog wat opstartproblemen bij de Disk'O Coaster, want die stond er een groot gedeelte van de dag bewegingsloos bij. Heeft een Disk'O Coaster geen chronische opstartproblemen? Er is nog geen park geweest dat ik bezocht heb waar de Disk'O niet minstens één keer in de storing heeft gelegen 😄 Tevens bedankt voor je inkijkje! Zoals je zegt niet de meest originele uitbreiding, maar zeer geschikt.
Cornelius Het verbeterd vooral echt onwijs de doorloop in het park! Die was hiervoor toch echt wel belabberd. Voor Wickyland zal ik er niet weer heenreizen, wel voor GeForce en SkyScream!