Zijn er hier mensen wel wakker gebleven gisteren? Helaas is het toch een saaie race geworden, ondanks dat er genoeg actie verwacht werd. Gelukkig was Ferrari er om lekker chaotisch te doen, dat leverde nog wat leuke momenten op. Ik vond de regie deze keer ook erg matig, ik heb vrij weinig van het middenveld gezien. Aangezien ze daar wat dichter op elkaar zitten dan de top (Mercedes speelt weer eens compleet ongeloofwaardig de underdog) had ik daar liever wat meer van gezien. Torro Rosso is ook redelijk sterk trouwens, Albon vanuit de pits naar P10 gereden, netjes!
Max komt redelijk mee, maar puur op talent, de RB15 komt gewoon tekort. Op zich niet onverwacht, de leukere circuits komen nog, en vanaf 2020 zou het voor Honda echt serieus worden, maar het is wel jammer om te zien dat de twee topteams gewoon bij hem wegrijden, al dan niet geholpen door hun party modus. Gasly speelt vooralsnog geen enkele rol van betekenis, maar we weten dan ook niet waarom het niet lukt. Zou hij wel met dezelfde setup als Max rijden? Gebruiken ze hem wellicht meer als proefkonijn? De tijd zal het leren. Wat vonden jullie van de race?