ppc-anoniem-2 Je zou denken dat het berekend wordt maar het is gewoon met een etch-a-sketch lijntjes trekken en dan je projectoren erin plakken in een grid. Cool.
Hjalmar Er zijn weer beelden uit het park opgedoken van de nieuwe show. Ik word hier best enthousiast om te zien.
Eftelflags Hjalmar Toch wel knap hoe dit resort maar zichzelf blijft verbeteren. Iedereen boos dat oude shows weggaan, en zie nu wat ze doen. Benieuwd naar de eerste fan filmpjes van de echte show. Tof.
Hjalmar De show maakt zijn eerste open rehearsels mee in Japan, wat een enorm goede show zeg en de techniek is ongekend. De show zal op 11 November officieel van start gaan.
Sjengske Gewoon een hersenspinsel maar zou deze ook naar de Disney studios komen? Ik ga er voor het gemak vanuit dat de studios in Parijs een kopie gaan krijgen. Daar vind ik deze beter bij passen dan de show in Epcot bijvoorbeeld.
Markiewong Sjengske Volgens geruchten heeft Parijs de oude boten gekocht van Fantasmic van Tokyo. Dat zijn deze hieronder. Zou niet de eerste keer zijn dat Parijs dat doet. Twintig jaar geleden kochten ze ook Fantillusion, de avondparade, over van Tokyo.
Eftelflags Markiewong Dat was een soort gerucht ja. Maar Disney hergebruikt oude floats vaak wel hoor. Enkel in Japan geven ze de oude meuk nog wel eens door naar parken in USA of Parijs. Maar ik gok dat een aantal floats gewoon op deze oude barges zijn gebouwd...
CarlosAmigos WDW News Today heeft een volledige registratie op YouTube gezet: Mooie show! Waardige vervanger voor Fantasmic naar mijn mening.