Michael
Ja de bestrating is daar inderdaad verantwoordelijk voor. Want de bomen op de groenstrook zijn exact dezelfde als de bomen in het bestraatte gedeelte. Ik zie dit ook op het dwarrelplein. De bomen in de perkjes zijn behoorlijk groot geworden. Maar de boompjes die tussen de bestrating staan zijn nog steeds ini mini. Sterker nog, er is er vorig jaar zelfs eentje gesneuveld en er is een nieuwe voor terug geplant, maar veel nut zal dat niet gaan hebben.
Ik vraag me af of de bomen het beter zouden doen wanneer er wat bestrating weg gehaald zou worden op een strook (waar nu de zwarte paaltjes staan zeg maar) en je heel dat stuk zou inzaaien met gras of iets, breekt ook gelijk het grijze van de parking. het valt me zo van bovenaf ook op dat de beplanting bij de baron ook nog niet echt erg groot is geworden, terwijl het in mijn beleving toch al behoorlijk gegroeid was. Grappig hoe je dat verschil ziet tussen boven en onder.
Leuke Tr trouwens! vind het altijd leuk om eens wat bijzondere TR's te lezen. En ook mooi om brabant van boven te zien zo. Allemaal wel plekjes waar ik redelijk bekend mee ben.