msnguy Ik ben vooral erg benieuwd naar de opgeknapte Sneeuwwitje-darkride! In mijn ogen echt de meest underrated attractie van Disney. Hopelijk werken alle effecten in het donkere bos weer goed!
DaltonTerror De kleine winkeltjes naast Rainforest Café zijn bijna klaar. Het zou het begin zijn van de toekomst van Disney Village. De naam wordt "The Tiny Shops".
Hjalmar DLP Rescue Rangers heeft twee foto's geplaatst van het nieuwe Hotel New York - The art of Marvel.
Thijmen Ziet er meer dan prima uit. Zeg, dat zithoekje van de eerste foto...plafond doet mij denken aan de Arc Reactor van Tony Stark, leuk design 😉
Marvin Thijmen Dat niet alleen, volgens mij zit er letterlijk zo'n soortige zithoek of in ieder geval ronding te zien in het interieur van het Malibu Mansion. Al kan ik nu net even geen plaatje vinden natuurlijk. Heel tof in ieder geval! 🤩
Dennis Loekiloeki Wat kunnen we in deze 3 winkeltjes verwachten eigenlijk? Is wel iets voor die speelgoedverkopers die normaal bij het treinstation staan 🤣
DaltonTerror Loekiloeki Dit worden permanentere winkels van de testkiosken die er eerder stonden, zoals Hard Rock.
Loekiloeki Dennis Leuk, winkels vol met kleine keffers en kitcherige eifeltorentjes. 😋 Als ze daardoor van dat plein verdwijnen...🤔
Jailsamer Dus er komt een Hard Rock Disneyland Speciaal Shop in te zitten? Daar lees ik via het Hard Rock dan weer niks open?
Hjalmar Jailsamer Nee, dat zeg @DaltonTerror niet. Hij zegt dat er permanente locaties komen voor pop-up winkels. Pop-up winkels zoals Hard Rock Shop die heeft gehad in 2019/2020 in Disney Village.
DaltonTerror Hjalmar Klopt, blijkbaar was die testfase dan toch populair genoeg om er iets permanenter van te maken. Mogelijk komt er dan bij de volledige omgooi van Disney Village een definitieve Hard Rock Paris winkel? Had graag al wat gelekte plannen gezien van het nieuwe gebied. Maar vanwege Corona lijkt het me te verwachten dat het nogmaals uitgesteld kan worden.
DaltonTerror Misschien vroeger dan? Frankrijk wil namelijk aan versoepelingen beginnen. Maar dat zal iets te optimistisch zijn gezien 2 april nog maar drie weken verwijderd was. Hopelijk kunnen ze snel weer open. Alle parken trouwens.
John Toen ze de datum aankondigde had ik goede hoop. Maar 2 april is al snel en ik zie nog weinig verbetering. Begrijpelijke keuze, maar helaas!
Hjalmar Twee toch wel belangrijkere ontwikkelingen in Parijs, de app laat je nu een hotel deur openen in het nieuwe Hotel New York - Art of Marvel en MobileOrdering is aangekomen in Parijs!
DaltonTerror Oh kijk dat vind ik nu geweldig nieuws. Hopelijk duurt de volledige uitrol naar andere hotels en restaurants niet te lang en krijgen we ooit nog een FastPass+. Al denk ik dat die enkel goed werkt als er nog iets meer attractiecapaciteit is.