Jailsamer Geschreven woorden komen vaak anders over dan je misschien zelf bedoelt, je mist bij tekst op een forum toch vaak context als intonatie en gezichtsuitdrukkingen die belangrijke context kunnen leveren in een echt gesprek. Het is dus zinvol om extra aandacht te geven aan je schrijfstijl, die is extra belangrijk.
"Want....????" is op meerdere manieren op te vatten en ik snap dat mensen dit inderdaad een beetje aggresief/opvallend kunnen opvatten. Het is natuurlijk niet echt een uitgebreide vraag en je kan hem door de extra puntjes en vraagtekens nogal negatief opvatten. Je zou er voor kunnen kiezen om de vraag iets langer uit te schrijven, en niet overmatig puntjes, vraagtekens of uitroeptekens te gebruiken. Lezers in dit topic zouden op hun beurt ook mogen beseffen dat getypte woorden anders overkomen, en kunnen een positieve insteek gebruiken in plaats van meteen aan te nemen dat je het negatief bedoelde.
Je vervolgpost maakt het helaas echter in mijn ogen alleen maar erger. Dat komt onder andere door de volgende zaken die je doet en hoe je dingen schrijft, ook is de post natuurlijk aardig op de man
"serieus!" met een uitroepteken erachter bevestigt juist dat je je boos/beledigd voelt, een vraagteken had een vragende toon gehad.
"waarom JIJ" waarbij je JIJ in hoofdletters schrijft maakt het ook aanvallend.
"Ik bedoel.....leg eens uit?" wederom een beetje eisend dat de ander het probleem is en het maar moet uitleggen"
Je kan dan daarna wel zeggen "Ik ben echt serieus geïnteresseerd, en zeker niet agressief", maar dat komt op dit moment echt niet meer zo over door de eerdere inhoud van de post.
Laten we nu weer verder on-topic gaan over de nieuwe positie van Michel den Dulk