Progress JaydenCKO Ik was even druk en had geen tijd om een nieuwe opgave te zoeken, excuus! Als iemand anders een opgave heeft klaarstaan geef ik mijn beurt graag door!
Gert-Jan Iets verder uitgezoomd in de spoiler. Mocht ie om tien uur nog niet geraden zijn zal ik nog verder uitzoomen. Click to reveal Click to hide nog verder uitgezoomd Click to reveal Click to hide
Gert-Jan JaydenCKO Piet_Verdriet Allebei niet, maar had speciaal wat lastigs uitgezocht omdat in dit topic zelfs een willekeurig flesje op een plank binnen een kwartier geraden wordt. 😆 Maar om jullie tegemoet te komen heb ik wat uitgezoomd. JaydenCKO Raveleijn is goed, maar wil wel een iets specifieker antwoord dan de hele stad.
Gert-Jan JaydenCKO Nee, dan zit je helemaal verkeerd. Tip: de diameter van deze cirkels schat ik op ca. 3 meter, het is dus geen klein ornamentje dat ergens verstopt zit. Iedereen op de tribune kan het zien.
Progress Kleine vraag/opmerking: we hebben nu een paar foto’s gehad van zaken die niet meer in het park te vinden zijn en nu ook een van iets in aanbouw (wat er nu dus anders uitziet). Ik vind dat zelf helemaal prima (want geeft het spel een extra dimensie), maar vraag me wel af in hoeverre het voor iedereen OK is?
Joell Progress Er staat alleen in dat de foto genomen moet zijn in de wereld van de Efteling. Staat niet wanneer deze foto gemaakt moet zijn. DennisvO Al had ik de omschrijving iets psecifieker willen zien keur ik hem toch goed gezien het wel in die beurt ligt en het anders te makkelijk wordt om te raden.