John Ricardo1987 is het spel nou zo ver, dat we echt random lantaarnpalen en regenpijpen gaan doen ? Haha, prima uitdaging hoor 😂 Is het aan de gevel van de Vliegende Hollander?
Skeet Vanwege de moeilijkheid zal ik dit al wel goedkeuren. Het was de overgang van het huis van Willem (links) op de stadsmuur (rechts).
John Sorry @Ricardo1987, ik ga er toch nog eentje ingooien... Ik zag afgelopen zondag een eekhoorntje lopen waar ik een foto van maakte. Herkent iemand aan de hand van het pad en de omgeving waar dit eekhoorntje liep? 😃
Ricardo1987 John Sorry @Ricardo1987, ik ga er toch nog eentje ingooien... sjonge jonge jonge jonge hahaha.. maar ik gok dat dit bij assepoester is
Sinsin Is het bij de uitgang van Droomcl John is het bij de uitgang van droomvlucht? (dat 1e stukje was mijn opzet voordat ik doorhad dat ik je nog niet getagd had haha)
Japio Is dit het tijdelijke/nieuwe pad in het sprookjesbos bij de fakir? Vanwege de trottoirband langs het pad
John Nee, nee en nee. Hemelsbreed zat Ricardo1987 van de afgelopen 3 reacties er wel het dichtst bij.
Ricardo1987 John Dan heb ik het vermoeden dat het toch bij klein duimpje moet zijn, of iig het pad tussen klein duimpje en repelsteeltje
John Sinsin je zit wel al meer in de buurt, maar daar is het niet! Ricardo1987 nee ook niet! Jullie zoeken wel in het juiste rijk.
Ricardo1987 Ik denk dat @sinsin hem wel goed heeft, zo niet, dan wil ik nog een poging wagen: Is het bij de zij ingang van de oude marskramer ?
John We kruipen steeds een beetje meer in de juiste richting, jan63 zit er dicht bij, maar het is allemaal niet juist.
John Japio we komen dichter en dichterbij. Het is het wel in de buurt, maar daar is het niet. Ricardo1987 en Sinsin, ook niet.