Jules Piet_Verdriet Het haar van Kogeloog. HOE DAN?! Chapeau hoor... maar, ik ben met stomheid geslagen.
Piet_Verdriet Jules Dat gevoel heb ik dus vaak ook in de achtbaan en plattegrond raden topics 😅 Deze plaatjes zijn tenminste nog uit 1 park.
Aurelius Da's denk ik de dentitie van Ton van de Ven! Edit: Is dit de publicatiefoto van Dromen met Open Ogen?
Liampie Heb 'm van google geplukt. https://api.omroepbrabant.nl/img/f/1280/720/0.5/0.5/bWVkaWEvcHJvZC8yMTY5MTk5LmpwZz9zdj0yMDE5LTA3LTA3JnN0PTIwMjAtMDUtMDRUMjElM0EzNSUzQTQyWiZzZT0yMDQwLTA1LTA0VDIxJTNBMzUlM0E0Mlomc3I9YiZzcD1yJnNpZz1qJTJGQ01QRkRveUw0SDI1RFdsJTJCcXpLejRTNTllZGlBOXJVdldZckZNVSUyRngwJTNE Geen idee van waar het is. Wel van wie het is. Ton van de Ven dus.
Aurelius Ik vind de herwaardering voor Eftelingse details misschien nog wel het allerleukste aan dit spel. 🙂 Nieuwe ronde!
Aurelius Piet_Verdriet Ik herken het niet. Hahaha, mijn missie is geslaagd! 😉 Die van jullie helaas nog niet: beide antwoorden zijn onjuist.
20cent Dit is het boek "Tempel der Zanggodinnen" en dat vinden we terug in de woonkamer van Hugo in Villa Volta.