Mutsel Ik zie overal veel tekst in alle topics en maar weinig foto's van dit mooie park. 😉 Dus ik dacht, ik deel een paar van de foto's die ik vorige week maandagmiddag ben gaan maken. Geen corona gedoe, gewoon het rustige sprookjesbos en de Laven opgezocht. Ik heb er een heerlijke middag gehad. Wat blijft het park mooi he. 🙂 er komt nog een deeltje
Tim Mooie foto's! Op een likje verf hier en daar na ligt het Sprookjesbos er best mooi bij. Wel vreemd dat Sprookjesboom al weken in storing is. Voorzie dan op zijn minst een rijmpje voor de kinderen. Zo'n basic bordje met STORING oogt een beetje vreemd.
Tonnie Tim Wel vreemd dat Sprookjesboom al weken in storing is. Voorzie dan op zijn minst een rijmpje voor de kinderen. Zo'n basic bordje met STORING oogt een beetje vreemd. Bij de sprookjesboom zie je meer als bij de andere sprookjes vaak "groepen" ontstaan, ik heb dus het idee dat hij gewoon uitgezet is ivm corona.
Brigitte Tim zonde dat hier het bordje ‘storing’ hangt inderdaad, had er dan een bord met een rijmpje neergezet dat hij zijn winterslaap per ongeluk had overgeslagen en hij die nu helaas moet inhalen😜. Leuke foto’s overigens.
Mutsel Tonnie Bij de sprookjesboom zie je meer als bij de andere sprookjes vaak "groepen" ontstaan, ik heb dus het idee dat hij gewoon uitgezet is ivm corona. Dit zou zomaar kunnen ja. Om die reden staan de zes zwanen ook stil. Maar een "ik slaap" bordje was bij de sprookjesboom wel passender geweest... 😉
Trollenbol Tonnie Dat heb ik vaker gehoord, maar er wordt wel degelijk gewerkt aan de boom. Zo is de specht verdwenen en zijn boven het gezicht twee gaten (voor sensoren?) te zien.
Michael Heerlijk om foto’s uit het park te zien! Dank je wel! Nog een pro-tip, we hebben de techniek op dit forum prima voor elkaar, dus je hoeft je post met foto’s niet op te knippen in meerdere delen! Scheelt weer wat gedoe met plaatsen van de foto’s! 😄
Mutsel Michael Nog een pro-tip, we hebben de techniek op dit forum prima voor elkaar, dus je hoeft je post met foto’s niet op te knippen in meerdere delen! Scheelt weer wat gedoe met plaatsen van de foto’s! 😄 Dat deed ik idd op de automatische piloot, niet meer dan 25 foto's per keer. 😉 🙈
jeroen_twee Ik heb gehoord dat de Sprookjesboom last heeft van een kelder die onder water gestaan heeft. Om precies te zijn: de kelder waar de Sprookjesboom alle techniek heeft staan.
gjee Een medewerker wist ons te vertellen dat het volledige binnenwerk van de Sprookjesboom vervangen moet worden. Als de techniekruimte vol water heeft gestaan zou dat nog niet zo gek zijn.