Vriend_van_de_club Klopt, maar ik bedoel echt nog meer park specifiek, zet oude animatronics er neer, de maquettes zou ik er ook heen verhuizen, trek concept art uit het archief zowel gebruikte als niet gebruikte, vertel er over, maak het her en der interactief of breng zo een niet gebruikte concept art toch nog even wat meer tot leven of laat bezoekers ervaren om in de schoenen te staan van een imagineer oid, zoiets had ik leuker gevonden dan de NBA Experience die ze nu hebben. Als ik het goed begrepen heb, lijkt me The Walt Disney Museum gaat echt over het leven van Walt en zijn familie em over het maken van animatie en niet zo zeer over de parken. Als je ook Prop Culture hebt gekeken dan zie je hoeveel er ongebruikt in een loods ligt te verstoffen of zelfs kwijt is op de wereld. Ik kan me voorstellen dat dat ook voor de parken geldt betreft oude animatronics, oude cast member kostuums oude technieken, oude karretjes etc. Sorry voor de wat off topic nu.
Maar Splash Mountain krijgt dus een Princess and the Frog overlay😜. Is er al een indicatie bekend wanneer Ze beginnen of wanneer dit gereed zal zijn? Oh wacht, ik lees net dat ze dat nog niet kunnen zeggen wegens het Coronavirus.