Interessant report Glenn! 😃
Ik ben ook wel een beetje huiverig voor al die maatregelen, maar als ik het zo goed begrijp heeft Europapark het wel goed voor elkaar. Tja, ik zit ook niet echt te wachten op een mondkapje maar ik denk dat dat nog wel te overzien is. Waar ik me vooral aan zou storen zijn denk ik voornamelijk de Franse bezoekers (waar ik me pré corona ook al aan ergerde) die het te simpele afstand houden niet willen begrijpen. Ik ben sowieso al iemand die graag personal space wil hebben in wachtrijen (succes als je naar China gaat) en als er dan veel bezoekers zijn die zelfs met de kennis van nu geen respect hebben voor simpel afstand houden in wachtrijen dan irriteert me dat. Wat je zegt, als je dwars door het park loopt is het moeilijk afstand te houden als je elkaar kruist of mensen wilt passeren, swah. Maar daar ligt denk ik in corona tijd wel mijn grens dat ik waarschijnlijk dit jaar helaas geen pretparken zal bezoeken.
Toch breng je me met dit positieve report over een van mijn favoriete parken wel enigzins in twijfel. Ondaks alle maatregelen lijkt het toch allemaal niet heel negatief te zijn als je er eenmaal bent, en dat je zonder mondkapje mag lopen door het park is al een verademing (😆) omdat je zo toch van het park kan genieten zonder enige beperking. Wie weet, als Piraten straks open is of ik ga zwichten?!