6 Jaar geleden mocht ik voor het eerst naar de USA. Met een onvergetelijke trip naar Orlando Florida. 6 Jaar later mocht ik terug naar de USA. Maar, dit keer ging het vliegtuig niet naar Orlando maar naar Los Angeles Californië. Waar ik weer veel mooie Heb mogen doen. Zo als Universal Studios Hollywood, knots Barry Farm, Six Flags Magic Mountain en de Disney parken, Disneyland en Disney California Adventure Park. Hoe wel dit al weer eind januari was wat overigens een hele mooie periode was om er heen te gaan. Ben ik nu toch eens begonnen met me foto's En dacht laat ik ze ook eens hier gaan posten, dus bij deze.
Na een lange vlucht van Schiphol naar Los Angeles kwamen we aan op Amerikaans grondgebied. waar we snel de Auto hebben op gehaald en hop de drukte in van de snelwegen rond Los Angeles, Hoe wel ik veel verhalen gehoord had. vond ik het best mee vallen ja! het was zeker druk maar op je gemak prima te doen. Het rijd vaak wel gewoon al is het niet snel maar toch. in beweging blijven is altijd beter. Na aankomst bij ons mooie huis nog even snel naar Hollywood gereden om daar de Go Los Angels Card op te halen wat overigens echt een aanrader is. en langs de winkel wat spullen in te slaan was het tijd om te rusten. je voelt toch wel dat je wat slaap hebt gemist,
De volgende dag zijn we naar Universal Studios Hollywood.gereden wat een 15 min rijden was van af ons huisje. lekker vroeg aanwezig, dus tijd voor fun!. Al is Universal Studios Hollywood Niet al te groot park. Heb ik me er toch prima kunnen vermaken. Met natuurlijk een super mooi Harry Potter gebied. Hoe wel ik deze in Orlando ook al heb mogen doen, was het toch weer tof om Harry Potter and the Forbidden Journey weer eens te kunnen doen. Blijft toch een toffe Ride. En wat natuurlijk niet kan over slaan in Universal Studios Hollywood. is natuurlijk de Studio Tram tour die een uurtje duurt. erg tof om eens door een werkende Studio heen te rijden. Verder veel rond gewandeld en genoten van het heerlijke weer wat we deze dag er hadden.
Maar goed ik ben totaal niet van het schrijven en heb al te lang zitten typen voor mijn doen dus tijd voor de foto's van Universal Studios Hollywood
Dat waren ze weer. Als ik binnen kort zin heb komen de andere parken ook nog online.