Het park doet er momenteel wel echt alles aan om de heropening leuk te introduceren
Disneyland Parijs opent 15 juli haar poorten
- Bijgewerkt
Hier nog een klein info film voor de reglementen binnen Disneyland Parijs, op een leuke manier gepresenteerd
Plus, nog een effect die ik al jaren niet heb gezien!
Die reclame met het kasteel is erg mooi maar het park is helemaal niet open tot zonsondergang dus wel een beetje dubbel.
Wel fijn dat ze blijkbaar zoveel zaken hebben aangepakt. Hopelijk blijft dit deze keer ook allemaal werken. De nieuwe kasseitjes in Fantasyland zijn echt wel erg mooi!
Ik weet niet hoe het bij de rest is, maar je ontkomt echt niet aan de reclame van Disneyland Parijs momenteel. En alles ik voorbij zie komen van mensen die al naar binnen zijn geweest doen me goed; effecten werken weer, het groen staat er fris en fruitig bij, de stoomtrein doet het weer en ik zie veel vrolijke medewerkers. Ik hoop echt dat deze reset een blijvertje is voor het park, want ik krijg spontaan zin in een bezoekje aan Parijs met al die plaatjes en video's.
Ik twijfel nog heel erg of ik naar Disneyland Parijs wil. Dit komt door de verplichte mondkapjes, die je zelfs als je buiten rondloopt en afstand houdt nog verplicht op moet houden. Dit is volgensmij het enige park in Europa waar je je mondkapje op de paden in de buitenlucht op moet houden. Weet iemand of DLP wel zogenaamde Relaxation Zones heeft (een bepaals gebied waar je je mondkapje wel af mag doen zoals je in de Amerikaanse Disney parken hebt)?
Fijn dat het park weer open is maar wat daar vanmorgen gebeurde vind ik echt wel heel raar. Een openingsceremonie houden waar geen bezoekers bij mogen zijn (want drukte) en die bezoekers dan maar gewoon tegen houden om de parking op te komen. Doe die openingsceremonie dan gewoon niet als je weet dat dat problemen gaat geven. Of doe hem een week eerder, film het en publiceer vandaag de video pas ofzo.