Mijn koelkast (tafelmodel) en vriezer (tafelmodel) zijn intussen tegen de 15 jaar oud en de koelkast begint ook best erg te zoemen en reutelen, dus het wordt tijd voor nieuwe. En met het vele thuiswerken en boodschappen online bestellen en dus in bulk (weekvoorraad) leveringen is iets meer koelruimte dus wel wenselijk. Dus van 2 tafelmodellen onder een extra keukenwerkblad gaan we naar een hoog model toe.
Maar goed, om dat hoge model kwijt te kunnen moet er een voorraadkast weg, maar met de ruimte die nu onder het extra keukenblad vrij komt kan ik daar wel kasten maken.
Het is me ook opgevallen dat de IKEA de enige keukenboer is die je de kans geeft om online een ontwerp te maken zonder verdere verplichtingen, bij Keukenmaxx, Keukenconcurrent, Bruynzeel, Tulp en noem maar op moet je direct je NAW gegevens, telefoon, email en bij sommigen zelfs rekeningnummer achterlaten om geheel vrijblijvend een ontwerpje zelf uit te tekeken. Als je dan ook geheel verplicht even het vinkje wil aantikken dat men contact met je mag opnemen én je gegevens mag gebruiken voor marketing doeleinden.
Stel boefjes 😉 😛
Maar ik ben best tevreden met mijn IKEA ontwerp, de inbouw magnetron die hierin getekend zit wordt een los model nog voor nu, en dus ook worden die onderliggende kastjes net iets anders, maar goed, het idee is denk wel duidelijk, en ik denk dat het heel netjes wordt zo! Nu al zin in om dit in elkaar te gaan schroeven.