Afgelopen zaterdag weer eventjes naar de outlet in Roermond geweest. Zelf gekocht bij Hugo Boss: korte spijkerbroek, linnen blouse, paar slippers en 4 paar enkelsokjes. Bij Tommy Hilfiger een trui met capuchon en bij Birkenstock de welbekende slippers. Ook mijn vrouw is lekker haar gang gegaan met kleding van onder andere Michael Kors en Guess. Geslaagd dagje weg. Gevolgd door een bbq met zijn tweetjes.
Had graag nog iets anders willen vermelden want we hebben een zes weken geleden fietsen gekocht bij Stella. Tijdens Pinksteren twee fietsen besteld en konden we 30 juni ophalen in Best. Met een deal van oude fietsen inruilen tegen een fietstas en slot konden we onze oude fietsen inruilen tegen twee fietstassen en twee sloten. Treinkaartjes gekocht, twee aparte kaartjes gekocht om de fietsen in de trein mee te nemen, kregen we tijdens ons verblijf in Preston Palace te horen dat onze fietsen wegens "technische storing" nog niet klaar waren. Buiten op het terras met iemand gebeld en was not amused, maar werd een nieuwe afspraak ingepland om op 15 juli de fietsen af te leveren in Helmond. Nóg geen fietsen, weer een afspraak niet nagekomen... Stella gebeld, bellen me deze week op en hoop dat ze met een goed antwoord komen... Gisteren nog eens naar de winkel in Helmond geweest om verhaal te halen, ook zij gaan kijken hoe het zit en reageren per mail. Hoop dat ook zij met iets fatsoenlijks komen. Weet anders niet wat ik moet doen. Ben pissed.....