Amber Schrijf hier en post hier je foto van je laatste aankoop. Daarmee bedoel ik niet elke bak koffie koekje en snoepje of rol wc papier die je hebt gekocht. π. Starter begint zoals gewoonlijk. Xbox one met een paar spellen voor 80 euro π ..
jos Johan hoeveel amibo's ga je maken man XD Najah mijn aankopen. een ryzen 5 3600, aorus elite 550 mainboard, 16 gig skill 3600 geheugenchipje en eenm2 schijfje van kingston.. eindelijk fatsoenlijk call of duty spelen π
msnguy Vekoma en Mack hadden enorm veel zin om met elkaar te stoeien, maar sinds ik deze heb gekocht knuffelen ze ook (stiekem) met elkaar!
Joell Laatste aankoop was een Apple Pencil 2de generatie. Ook al ben ik geen tekenaar maak ik er groot gebruik van. (minder vaak scherm poetsen)
John Ik kocht een pizzaschep π Had al lange tijd een pizzasteen op mβn BBQ alleen gebruikte ik die nooit omdat ik hem er nooit lekker op- en af kreeg π Vanaf vandaag lukt dat wel. En de flamkuchen en βt toetje smaakte heerlijk!
Jules John En de flamkuchen en βt toetje smaakte heerlijk! Heb je een receptje dat je door kunt sturen? π Flammkuchen lijkt me nou echt iets leuks om zelf te maken ook.
Dennis John Mooie schep, binnenkort ook maar zo iets halen. Heb nu een hele simpele houten pizzaschep. Alleen moet ik m'n pizzasteen ook vervangen omdat ie gebroken is.
Johan Een nieuwe inbouw combi magnetron. Gisteren in de storm is de oude helaas overleden. Nu hopen dat ie past π
Amber Battlefield4 voor de Xbox One voor 2 euro bij een kringloop winkel. 2 Potten gemend verf voor mijn kledingkast 2 rollen zilvertape voor mijn ondervloer.
Ivetje Het world press photo boek van 2011. Ik wil wat meer koffietafelboeken in huis hebben om door te bladeren en van te genieten π