Als liefhebber van de games van Blizzard Entertainment (World of Warcraft, StarCraft, Overwatch, Diablo, Hearthstone, Heroes of the Storm) zojuist mijzelf maar eens getrakteerd op ingame goodies.
World of Warcraft speel ik al sinds dag 1 dat de game uitgekomen is, en vandaag is er een leuk pakket uitgekomen die je uiteraard moet kopen.
Een gamer zal mij misschien begrijpen maar die ijsbeer die je ziet (die ingame trouwens Snowstorm heet) staat voor 30 jaar Blizzard entertainment.
Het is een knipoog naar de allereerste mount (vervoersmiddel van jezelf) in het spel ter ere van een evenement genaamd Blizzcon die dit jaar geheel digitaal zal zijn in februari.
Dat was ook een ijsbeer, en dit is de een versie met een upgrade, als je hem oproept dwarrelt er een sneeuwvlokje om hem heen die op zijn neus land zodra de beer op zijn achterpoten komt te staan, en hij poept af en toe ook sneeuwballen uit (don't ask)
De andere goodies die zijn ook erg welkom maar het ging mij voornamelijk om die beer en dat vliegende draakje(moon touched Netherwelp) als huisdier.
Mensen vragen mij wel eens waarom koop ik die dingen, in het spel zit ik al op ruim 800 huisdieren, en ruim 150 manieren om mij van punt A naar B te verplaatsen.
Ach ik zie het maar als een simpele versie van Pokémon....gonna catch em all!