Ik heb niet echt wat gekocht maar ik wil het wel even met jullie delen omdat ik er enorm trots op ben.
Na 5 maanden rondzwerven door Indonesië, opzoek naar een geschikte plek en een beter leven, heb ik eindelijk een fantastisch appartement gevonden in Seminyak, Bali. Het is zo onwijs moeilijk om op Bali iets te vinden. Zeker als je iets zoekt voor een leuke prijs, op een goede plek… en iets met uitzicht is al helemaal moeilijk te krijgen. En met preferenties hoef je al helemaal niet aan te komen.
Een aantal maanden geleden kwam ik hier omdat ik op Bali moest zijn voor een sollicitatiegesprek. Ik vond dit op een boeking site en ik was meteen verliefd op dit kleine resort. Ben daarna vaker terug gegaan wanneer ik op Bali moest zijn. Na mijn laatste bezoek sprak ik de eigenaar van dit parkje. We raakten aan de praat en ik vertelde dat ik opzoek was naar een huisje/appartement voor een langere tijd. Hij zei: “Toevallig is er vandaag een appartement vrij gekomen die je van mij voor een onbepaalde tijd mag huren”. Toen ik het mocht bezichtigen, wist ik meteen: “Dit moet ik nemen!”.
Gisteren maakte ik deze video. Inmiddels woon ik hier 2 weken. Ook mijn vriend is overgevlogen van Jakarta naar hier en we wonen inmiddels samen 😊