Njit op dit moment hangt het scherm aan een oude laptop en draait home assistant op een oude pi3b. Ik wacht nog op een pi4 waar straks gewoon pios op komt te staan met een browser in kiosk mode. Home Assistant verhuist dat naar mijn "server" (een hp t620 thinclient) hier draait nu homebridge op maar ga ook voor de domotica over naar home assistant. Alleen omdat het bij mij allemaal wat langer duurt tegenwoordig en ik er soms dagen niet aan kan werken moet ik wat extra stappeb doen om te voorkomen dat dingen niet meer werken in huis 😅.
Tonnie ja dat was hier ook het idee er achter. Het blijft fijn om op 1 plaats in huis een agenda/kalender te hebben hangen maar nu was het continu overschrijven uit de telefoons. De roosters van de kinderen veranderen bijna dagelijks en bij Stefanie ook.
Heb er nu 5 agenda's op staan, een persoonlijke voor iedereen en dan een algemene (wat eigenlijk meerdere agenda's zijn ook bijvoorbeeld feestdagen, verjaardagen etc...) Maar wat leuk is aan HA is dat er ook bijvoorbeeld een plugin is om de ophaal dagen van de kliko binnen te halen die deze ook in de agenda zet.
Daarnaast heb ik er todo lijstjes op staan en een pagina met "post it" briefjes. Maar ook een "weasley klok" welke laat zien wie waar is.
Als iemand meer wil weten, val me rustig lastig op facebook, x of whatsapp.