Schrijf hier en post hier je foto van je laatste aankoop.
Daarmee bedoel ik niet elke bak koffie koekje en snoepje of rol wc papier die je hebt gekocht. π.
Starter begint zoals gewoonlijk.
Xbox one met een paar spellen voor 80 euro π ..
50x nfc tagβs π
Johan 50x why???
Johan hoeveel amibo's ga je maken man XD
Najah mijn aankopen. een ryzen 5 3600, aorus elite 550 mainboard, 16 gig skill 3600 geheugenchipje en eenm2 schijfje van kingston.. eindelijk fatsoenlijk call of duty spelen π
Njit altijd makkelijk
Vekoma en Mack hadden enorm veel zin om met elkaar te stoeien, maar sinds ik deze heb gekocht knuffelen ze ook (stiekem) met elkaar!
Ghostbusters: The Video Game Remastered
Je bent fan of je bent het niet π
Toch maar begonnen met Animal Crossing
Lunch in Tripsdrill
Laatste aankoop was een Apple Pencil 2de generatie. Ook al ben ik geen tekenaar maak ik er groot gebruik van. (minder vaak scherm poetsen)
Een tuinhek! Was wel een beetje klaar met al die loslopende honden in mβn tuin... π
Ik kocht een pizzaschep π Had al lange tijd een pizzasteen op mβn BBQ alleen gebruikte ik die nooit omdat ik hem er nooit lekker op- en af kreeg π Vanaf vandaag lukt dat wel. En de flamkuchen en βt toetje smaakte heerlijk!
John En de flamkuchen en βt toetje smaakte heerlijk!
Heb je een receptje dat je door kunt sturen? π Flammkuchen lijkt me nou echt iets leuks om zelf te maken ook.
John Mooie schep, binnenkort ook maar zo iets halen. Heb nu een hele simpele houten pizzaschep. Alleen moet ik m'n pizzasteen ook vervangen omdat ie gebroken is.
Een nieuwe inbouw combi magnetron. Gisteren in de storm is de oude helaas overleden. Nu hopen dat ie past π
Johan normaal zou je hem eerst meten hoe breed en hoe hoog, dan past ie altijd. :-)
Nieuwe schoenen bij van Haren maat 44 β¬28,95 totaal met spray behandeling.
Kon het niet latenπ
De oplossing voor mijn fototasprobleem, een inzet om in mijn gewone rugzak te zetten.
Battlefield4 voor de Xbox One voor 2 euro bij een kringloop winkel. 2 Potten gemend verf voor mijn kledingkast 2 rollen zilvertape voor mijn ondervloer.
Het world press photo boek van 2011. Ik wil wat meer koffietafelboeken in huis hebben om door te bladeren en van te genieten π
Ivetje Ik schrok me rot van dat plaatje, dat noem ik nou niet echt βgenietenβ!