Steven Net alsof hij verkeers besteld is 😂 Even serieus, wel vreemd, een achtbaan nog voor opening zo flink aanpassen... Bizar maar gelukkig wel gunstig!
ppc-anoniem-2 QDude24 scagen Six Flags operations houden gewoon niet van capaciteit Als je dit in 2000 had gezegd had ik het volledig met je eens geweest. Maar na het faillissement en de heropbouw van SixFlags zijn ook de operations met sprongen vooruit gegaan. Cedar Fair schijnt het tegenwoordig regelmatig minder te doen qua ops.
FlyingTimo ppc-anoniem-2 na mijn laatste trip in 2017 kan ik dat zeker beamen! Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar Six Flags zorgt steeds beter voor haar gasten.
The_Bullgod Schop: De werkzaamheden voor de installatie van de draaischijf van de Powersplash zijn ook eindelijk begonnen. Bron: https://themeparkreview.com/forum/topic/4962-six-flags-over-texas-sfot-discussion-thread/?do=findComment&comment=1907031
The_Bullgod Weer een schop onder dit topic. Aquaman staat nog steeds gepland voor een opening in 2022, maar een opening in 2023 word reëler geacht gezien de huidige status van het project. De baan zelf is wel klaar inclusief de nieuwe draaischijf, maar het station moet nog gebouwd worden en ook de betonnen waterbak moet nog gestort worden. Bron: Roller Coaster Nerdz
The_Bullgod Ja, het park heeft nu officieel bekend gemaakt dat Aquaman is uitgesteld tot 2023 Bron: Six Flags over Texas
scagen Als je dit niveau van aankleding ziet dan mis je en verlang je toch terug naar de Six Flags tijden 😉
Taronco Dit laat maar weer eens zien dat wij een best hoog niveau hebben in Europa. Amerikaanse parken staan er toch wel echt om bekend om een achtbaan ergens neer te gooien en verder 0 uit te geven aan decoratie, natuur of aankleding. Ik zou me toch echt kapot schamen als park zijnde als je dit opent maar blijkbaar boeit het de Amerikanen zelf ook niet.
Njit Taronco Amerikaanse Six Flags parken staan er toch wel echt om bekend om een achtbaan ergens neer te gooien en verder 0 uit te geven aan decoratie, natuur of aankleding. Is echt niet bij elk amerikaans park.
TuttiFrutti Dan toch liever de containers in Walibi! Ik hoop wel dat de attractie daar aanslaat. Een attractie die zeker mag gecloned worden in de andere Six Flags parken denk ik. Maar misschien wel iets sneller werken dan.