Jules Blijven de loopings van Dragon nou staan als herinnering? Want die stonden er in juli ook nog en toen waren de meeste sloopwerkzaamheden al afgerond.
The_Real_Infernape Jules Blijven de loopings van Dragon nou staan als herinnering Dat is volgens mij wel de bedoeling ja
The_Real_Infernape Goed begin, de baan en de treinen zien er mooi uit. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan aankleden. Bij een naam als Dragon Slayer verwacht je toch iets van een kasteel ofzo als station.
Jules Ze zijn al zo kort en deze track oogt al helemaal beperkt. Het is een attractie die wel echt iets toevoegt aan dit park, maar hopelijk is dit niet hun enige spectaculaire coaster in die hoek.
The_Real_Infernape Ik kwam net een mooie foto tegen van deze baan, genomen vanaf het evacuatie platform door Adventureland. Mooi contrast om zo te zien, de oranje track op de onderbesneeuwde achtergrond van Iowa.
Jules Toch raar dat zoveel van de Dragon nog staat zeg. Ik ben heel benieuwd wat daar 't plan achter is. Het lijkt vooralsnog erop dat ze alleen hebben weggehaald wat voor Dragon Slayer weg moest.