Njit Inderdaad persoonlijk voor de credits, denk dat dochterlief zich daar best een paar uurtjes kan vermaken.
Dennis Er hing nog wat reclame van het Halloween event van 2019, op zich zag het er best aardig uit en nu we een abonnementje hebben genomen zullen we vast wel een keertje het Halloween event van 2020 bezoeken (als het doorgaat)
NR92 Het all-in concept sprak mij in eerste instantie ook niet aan, maar na een bezoekje aan diverse parken die ook dit concept hanteren is het mij wel bevallen. Maar als bijvoorbeeld de regels die ze hanteren omtrent de corona laten vallen en het weer een schepbuffet wordt, kan ik me wel voorstellen dat het een bende of iets dergelijks wordt.
Prijs is misschien iets aan de hoge kant, maar er zijn op het internet genoeg goedkope tickets te vinden.
Bijvoorbeeld Actievandedag, Socialdeal, Vakantieveilingen etc, etc en ik wil die credit toch hebben😀
MrRC verrek zie het nu pas, zal dadelijk eens kijken of ik dat opgelost krijg.
Edit: op mijn mobiel geeft ie ze inderdaad verdraaid aan, echter in mijn browser op de laptop wel normaal?? Als het goed is staan de foto's nu wel zoals ze bedoeld zijn.
Dream_wizard nee geen mondkapje gelukkig en heb ook geen bezoekers gezien met mondkapjes.
Wat eten betreft heb ik pasta in de 2 sauzen, rijst in 2 sauzen en friet met snack's gezien.