TheThemeparkCompany Afgelopen week zijn ook wij maar afgereisd naar Biddinghuizen om eens met eigen ogen te zien hoe het er in Walibi aan toe zou gaan met alle maatregelen. Ik heb maar 1 woord voor Walibi; Chapeau! Echt top hoe alles is geregeld, de reserveer app voor de rides werkt soepel en intuïtief, het park was uitverkocht maar geen moment druk. Alle medewerkers waren super vriendelijk en behulpzaam en ondanks de maatregelen was de dispatch tijd meer dan acceptabel. We hebben 3x Untamed kunnen doen (frontseat) 2x Express 1x Goliath en 1x Lost Gravity en daarnaast zo goed als eigenlijk alle andere attracties. Walibi heeft zijn zaken gewoon beter voor mekaar dan de Efteling en dat vind ik knap met de beperkte middelen die ze daar toch hebben. Al met al een geweldige dag dus nogmaals complimenten Walibi.
Marvin Lekkere video hoor, heel tof in elkaar geknipt en geplakt! Keep 'em coming 😎 Fijn dat jullie zo genoten hebben van de dag!
luckyrik28 Ik heb Efteling nog niet mee gemaakt in deze crisis maar vond Walibi inderdaad een goede aanpak hebben. Zeker reserveren ging prima en iedereen was heel vriendelijk en duidelijke instructies. En mooie foto's en video van jouw dag.
TheThemeparkCompany luckyrik28 ik vond walibi zoveel keer beter dan de Efteling, de oplossingen bij Walibi waren ook veel permanenter met nette verf etc, bij de efteling was alles met ductape en afzetlintjes. Thanks voor het compliment!
Niek Pssst @TheThemeparkCompany je kunt replyen op meerder personen in dezelfde post 😉 Dan hoef je niet te tripleposten.