Mark Dat foodplein kan er nog steeds komen he. We moeten er wat langer op wachten, en corona kan dat weleens flink wat jaren gaan verlengen. Trouwens, dat er toiletten zouden komen was alleen maar een vermoeden toch? Of was dat bevestigd?
Het uitstel zal met corona weinig te maken hebben, want we hadden al gemerkt dat er geen bouwvergunning voor extra gebouwen was aangevraagd. Dus die beslissing is eerder genomen.
Of het door de cijfers van 2019 komt weet ik niet; die waren ondanks de wat lagere bezoekersaantallen nog steeds behoorlijk goed volgens mij. Ik heb het idee dat het park even wat voorzichtiger met uitgaven wilde zijn vanwege de onzekerheid over het bestemmingsplan. Het kan best zijn dat een eventuele goedkeuring straks met miljoenen kostende extra voorwaarden komt (als het park bv. eerst de infrastructuur op extra bezoekers moet aanpassen voordat ze een attractie mogen bouwen die die extra bezoekers ook daadwerkelijk binnen brengt). Dan kan ik me voorstellen dat ze wat zuiniger aan doen waar mogelijk.