Marco Hjalmar Als dit het gaat worden, dan kan het ook echt één van de beste banen ter wereld worden, wat gaaf dit zeg.
SvenDonut De lay-out van deze baan ziet er fantastisch uit, als Universal de beleving van de baan compleet weet te krijgen hebben ze inderdaad misschien wel de beste achtbaan ter wereld in handen.
Hjalmar Bioreconstruct had ook al foto's van het verwijderen van de kraan, dus er hoeft alleen nog detail aankleding gedaan te worden. De baan zelf is helemaal klaar 🙂
MatthijsB Ik ben benieuwd wat er nog komt aan theming bij het tweede gedeelte van de baan. Ik kan me niet voorstellen dat het kaal blijft, maar ook vreemd dat ze eerst het eerste gedeelte doen en dan pas het tweede gedeelte.
Mark Als de baan toch maar een beetje in de buurt gaat komen van de onride. Man, dit heeft echt waanzinnig veel potentie!
Niek Maar ik vraag me af hoe veel, want er is wel aanzienlijk veel kademuur gebouwd. Het zou mij niet verbazen als het allemaal een stuk kaler is straks hoor.
MatthijsB Een ouderwetse pulltrough zo te zien. Ik neem aan dat ze dat zonder een zeil over de trein doen en we dus ook snel uitsluitsel hebben over de beugels.
The_Real_Infernape Simon Het zou me verbazen als het iets anders is dan treinen zoals op Taron. Die zitten gewoon prima, don't change a winning team 🙂