Japio Helemaal goed! Jij mag de volgende plaatsen.
Ik zal eens een leuke bedenken!
Ik wil aan alle leden benadrukken dat we verwachten dat als je een antwoord geeft in een spel, je ook de moeite neemt er voor te zorgen dat spel redelijkerwijs door blijft lopen. Als Japio niet morgenochtend zijn opdracht gepost heeft, mag de spelbedenker van mij een nieuwe opdracht delen.
We wachten met smart op je opgave, Japio!
Sorry! Ik wilde iets origineels bedenken en daarna ben ik het vergeten. Vanavond post ik een opgave 🙂
Na opnieuw een pijnkreet te slaken staat hij met het verkeerde voorzetsel op deze plek
Herautenplein
her = opnieuw au = pijnkreet ten = voorzetsel plein = plek
En ten is een voorzetsel dat niet bij plein past, gok ik. 🙂
En ik maar moeite doen om iets lastigs te verzinnen; antwoord en uitleg kloppen als een bus!
Hoera!
Herberghouseheadliner
Joehoe!
Laat ik verklappen dat de househeadliner in een Angelsaksische herberg staat.
Aurelius is het de Djinn uit de Fata Morgana? Inn = Engels voor herberg Househeadliner = DJ
Jasper Bingo!
Zelf ben ik niet zo goed in zulke raadseltjes verzinnen, maar let's give it a try!
Deze sportman met een duister kantje zit altijd stipt klaar voor zijn sapje.
Ok ik weet het antwoord niet maar ik moet even zeggen dat mijn hoofd ontploft van dit topic in positieve zin. Deze raadsels zijn fan-tas-tisch
Een dag niet geraden, dan is het tijd voor een tip! Het sapje wijst op een bijnaam😉
Ik zit te denken richting het heldenkabinet in symbolica, want: Sportman = (karate)ka Stipt = net
Verder kom ik nog niet. Iemand aanvullende ideeën hierbij?
Amelie dat is helaas niet juist maar ik kan je vertellen dat je in de juiste wereld zit!
O.J. Punctuel?
O.J. = O.J. Simpson, veroordeelde sportman Punct = stipt Sapje = Juice, de bijnaam van O.J. Simpson en O.J. is de Amerikaanse afkorting van Orange Juice
20cent correct!
Wow, complimenten voor het bedenken van dit cryptogram dan!