Stan Ik weet niet of hij al geweest is, want volg dit topic pas sinds vandaag. Dus hoop dat hij niet te makkelijk is. beperkte mededeling
Erik Cool. De volgende opdracht begint denk ik vrij lastig, eens kijken hoe ver jullie komen. Desnoods plaats ik hints. π Deze twee zijn niet alleen
Maik Ik zit nu te denken aan twee dieren, waarvan er van elk drie stuks (nog twee extra) te vinden zijn in het park. Maar het kan natuurlijk ook dat er van elk nog maar twee zijn, wat zou betekenen dat er eerst meer waren. π€
Erik De twee beesten zijn dan wel weer van dezelfde soort. Voor een hint naar het soort van de twee beesten die we zoeken: Hip-hop uit Flipje-city
gjee Hip-hop = rap Flipje city = Tiel Dat maakt reptiel. Zoeken we slangen? Python, de slang in Vogel Rok en de slang in Fata Morgana misschien?
msnguy De slangen in de Jungle scΓ©ne van Fata Morgana? Ik ken alleen hun namen niet en kan die namen ook nergens vinden? (Rits en Sluiting π )
Erik Japio Ja, we hebben een winnaar! Deze was denk ik niet leuk. Duurde te lang en was niet concreet genoeg. Zal de volgende keer iets anders verzinnen. π
The_Real_Infernape Erik Deze was denk ik niet leuk. Nee deze was wel erg obscuur. Ik vraag me ook af wie er van dit soort vage feitjes bijhoudt.
Jules The_Real_Infernape Nou, ik weet op basis van dit topic inmiddels dat de parate Efteling-kennis van sommigen echt heel diep gaat hoor.