Robkuh84 Waar het mij om gaat is dat dit spel gelukkig wel aanslaat en er steeds meer nieuwe namen voorbij komen en mensen positief reageren.
Dat hebben we als team inderdaad aangegeven omdat we het spel bij de buren van Themepark vaker zagen afsterven dan dat er “opnieuw” begonnen wordt. Daar komt bij dat we inderdaad niet hadden verwacht dat de mensen het hier zo goed en leuk hadden opgepakt. Bij de buren zagen we steeds dezelfde mensen eraan trekken en hier zie ik veel enthousiaste clubleden reageren! Inschattingsfoutje van onze kant. Chapeau voor alle mensen die dit een leuk topic hebben gemaakt!
Ik zou het fijn vinden als je het stuk weghaalt wat “Niek” geschreven heeft want alle mails worden door het gehele team behandeld. Dus een individu adresseren lijkt me niet nodig. Zo een sneer richting je gastheren geven is sowieso niet echt nodig als je het mij vraagt, maar wellicht zie ik dat verkeerd. Ik vind het jammer dat dit soort replies in dit topic nu nodig zijn, want het was tot jouw reactie inderdaad een heel leuk topic om te volgen.