Coasterfrenzy Gebruik van foto-herkenning is overigens ook niet toegestaan. Nu valt dat wellicht wat moeilijk te bewijzen, maar je moet wel héél triest zijn om een spelletje als dit te gaan verzieken door fotoherkenningssoftware toe te gaan passen.
Je moet wel heel goedgelovig zijn als je denkt dat het zo door iedereen gespeeld wordt 😉 Je haalt ze er ook zo uit. Dan wordt een schimmige Jungle Mouse uit de binnenlanden van China die hier niemand gedaan heeft in 5 minuten geraden omdat deze via Google Lens te vinden was. Vervolgens duurt een onbekende foto van de Python dan dagen.
Zingo Je kunt niet alles weten, maar aan de foto kun je soms wel zien van welke fabrikant de baan dan is of welk type je moet zoeken en als je daar RCDB voor gebruikt, heb ik daar geen problemen mee. Dan doe je er nog moeite voor. Je moest eens weten hoe vaak ik tientallen pagina's met Jungle Mouses door heb gespit om de goede te vinden 😉 Daar begin ik trouwens niet meer aan. Maar nu is het rechter muis Zoek met Google Lens en het eerste de beste antwoord hier neer gezet, zonder soms zelfs de moeite genomen om even te kijken of in ieder geval de kleur wel klopt.