StefanV Erik mijn eerste gedachte was Cop car chase in moviepark germany, maar die is waarschijnlijk fout, want de track zag er volgens mij anders uit…
Erik StefanV Nee, die is het ook niet. MrRC Tot nu toe zitten jullie wel al in de buurt met wat er geraden is. Blijf zo door gaan.
arne12 Edit door @Tonnie Dit soort posts zijn hier niet op zijn plek en worden gezien als spam, daardoor verwijderd.
MrRC Het heeft even geduurd, maar we kunnen weer verder : Hint #1 : Afbeelding staat in spiegelbeeld.
Michael MrRC Het heeft even geduurd Misschien kan je een ander ook de gelegenheid geven om een nieuwe opgave te plaatsen wanneer de 48 uur voorbij zijn? Het valt op dat je er de laatste periode wel heel erg bovenop zit om dit spel maar aan de gang te willen houden. Of vraag bijvoorbeeld aan degene die aan de beurt is om toch echt een opgave te plaatsen. Wat je doet is volgens de regels, alleen het voelt steeds onsympathieker.
StefanV MrRC heb je nou serieus de kleur van de track op deze afbeelding aangepast ten opzichte van de werkelijkheid? Vind ik niet heel sportief voor het spel!? Snap nu ook waarom ik hem niet kon vinden.